Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι θα φιλοξενήσει 13 Αγώνες την νέα σεζόν και παρουσιάζει ορισμένες αλλαγές σε σχέση με φέτος.
Η αρχή γίνεται παραδοσιακά από το Μόντε-Κάρλο τον Γενάρη για να ακολουθήσει ως συνήθως η Σουηδία τον Φεβρουάριο. Η 1η αλλαγή έρχεται με το Σαφάρι Κένυας που θα γίνει τον Μάρτιο όπως ήταν συνηθισμένο παλαιότερα αντί για τον Ιούνιο των τελευταίων ετών. Σειρά παίρνει η Κροατία τον Απρίλιο, με την Πορτογαλία και την Σαρδηνία να ακολουθούν τον Μάιο. Η επόμενη έκπληξη έρχεται τον Ιούνιο με την Πολωνία που επιστρέφει μετά το 2017, ενώ την τελευταία αλλαγή θα την δούμε τον Ιούλιο με την Λετονία να κάνει το ντεμπούτο της στο καλεντάρι, αντικαθιστώντας την γειτονική της Εσθονία. Τον Αύγουστο το πρόγραμμα συνεχίζεται με την Φινλανδία, για να πάρει σειρά το δικό μας Ράλι Ακρόπολις στις 5-8 Σεπτεμβρίου. Η υπόλοιπη αγωνιστική δράση παραμένει αναλλοίωτη όπως φέτος, με την Χιλή τον Σεπτέμβριο, το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης να ακολουθεί και την Ιαπωνία να σηματοδοτεί το φινάλε της σεζόν τον Νοέμβριο.
Πάντως παρά τις νέες αλλαγές ορισμένοι κλασικοί Αγώνες δεν μπήκαν και πάλι στο παγκόσμιο καλεντάρι, όπως οι Μ. Βρετανία, Γαλλία, Ισπανία, Μεξικό, Αργεντινή, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία αλλά και Γερμανία, η οποία παρά την είσοδό της στο τριμερές Ράλι Κεντρικής Ευρώπης δεν διαθέτει τις παραδοσιακές ειδικές της με επίκεντρο το Trier. Αντίθετα, βλέπουμε 3 παρόμοιους Αγώνες σε Πολωνία, Λετονία και Φινλανδία και μάλιστα συνεχόμενους, κάτι που ήταν αναμενόμενο να απογοητεύσει όλους του φίλους του σπορ.