Σαν σήμερα, στις 25/4/1981 γεννήθηκε στο Σάο Πάολο ο Βραζιλιάνος πρώην πιλότος της Formula 1, Felipe Massa.

Αγωνίστηκε στην F1 για 15 χρόνια, το 2002 και το 2004-2017, ενώ το 2003 ήταν αναπληρωτής οδηγός της Ferrari. Κατά την διάρκεια της πλούσιας καριέρας του πέρασε από τις ομάδες της Sauber, Ferrari και Williams. Κατέκτησε 11 νίκες, 41 βάθρα και 16 Pole Position, ενώ σημείωσε 15 ταχύτερους γύρους και 1167 πόντους σε 269 συμμετοχές. Η 1η του συμμετοχή ήρθε στο Grand Prix της Αυστραλίας το 2002, ενώ αποχαιρέτησε το άθλημα το 2017 στο GP του Άμπου Ντάμπι. Κατέκτησε την 1η του νίκη το 2006 στο GP Τουρκίας και την την πιο πρόσφατη το 2008 μέσα στο σπίτι του και την πίστα του Interlagos, όπου εκτός από την νίκη ήταν η στιγμή που έφτασε πιο κοντά σε Παγκόσμιο Τίτλο.

Σημαντικές στιγμές στην καριέρα του ήταν ασφαλώς το GP Βραζιλίας το 2006, όπου έγινε ο 1ος Βραζιλιάνος που κερδίζει εντός έδρας αγώνα μετά τον Τεράστιο Senna το 1993. Το 2007 και το 2008 προσέφερε τα μέγιστα μαζί με τον team-mate του, Raikkonen στην Ferrari, βοηθώντας την να κατακτήσει 2 σερί Πρωταθλήματα Κατασκευαστών (Το 2007 η McLaren συγκέντρωσε 218 πόντους έναντι 204 της Ferrari, αλλά αποκλείστηκε λόγω του σκανδάλου Spygate). Το 2009 είχε έναν άσχημο τραυματισμό στο GP Ουγγαρίας, όταν ένα κομμάτι από την μπροστινή Brawn GP του Barrichello ξεκόλλησε και τον χτύπησε στο κεφάλι, με αποτέλεσμα να χάσει το υπόλοιπο της σεζόν.

Φυσικά η κορυφαία του στιγμή σαν πιλότος της F1 ήρθε στο GP Βραζιλίας 2008. Massa εναντίον Hamilton, Ferrari εναντίον McLaren για τον Τίτλο. Στις Κατατακτήριες ο Βραζιλιάνος πήρε την Pole με τον Βρετανό να εκκινεί 4ος και η βαθμολογία πριν τον αγώνα να είναι 94-87 υπέρ του Hamilton και 156-145 υπέρ των Ιταλών. Ο Βρετανός χρειάζεται μια 5η θέση για το Πρωτάθλημα. Σε μεικτές καιρικές συνθήκες, ο αγώνας ξεκίνησε σε βρεγμένη πίστα με την άσφαλτο να αρχίζει να στεγνώνει.

Στον 10ο γύρο ο Massa μπαίνει στα pit για να βάλει τα σλικ ελαστικά. Έναν γύρο μετά ακολουθεί ο Βρετανός για να βάλει και αυτός τα στεγνά. Στον 63ο γύρο αρχίζει να βρέχει ξανά, ενώ στον 66ο ο Hamilton μπαίνει για ενδιάμεσα και λίγο αργότερα στον επόμενο γύρο ακολουθεί και ο Massa με ίδια στρατηγική. Την ίδια στιγμή, ο Glock αποφασίζει να παραμείνει έξω με τα σλικ και ανεβαίνει από 7ος, 4ος. Απομένουν πλέον 5 γύροι και τίποτα ακόμα δεν έχει τελειώσει.

Φτάνουμε στον 69ο γύρο και η βροχή έχει δυναμώσει. Ο Vettel περνάει τον Hamilton για την 5η θέση και προς το παρόν ο 1ος Massa είναι Πρωταθλητής. Μπαίνουμε στον 71ο και τελευταίο γύρο. Ο Massa κάνει το καθήκον του, παίρνει την νίκη μπροστά σε χιλιάδες Βραζιλιάνους και περιμένει να δει τι θα γίνει πιο πίσω. Ο Glock με τα σλικ δεν μπορεί να κάνει κάτι, καθώς η τακτική του δεν απέδωσε. Ο Hamilton μπαίνει στην στροφή Juncao, λίγα μέτρα πριν την γραμμή τερματισμού, περνάει τον Γερμανό και ακούγεται η χαρακτηριστική φράση του εκφωνητή “Is that Glock?”. Ο Βρετανός ανηφορίζει προς τον τερματισμό και προκαλεί ψυχρολουσία σε χιλιάδες Βραζιλιάνους θεατές. Παίρνει τον 1ο του Τίτλο με 98 βαθμούς έναντι 97 του Βραζιλιάνου, αφήνοντας τον Massa με μια γλυκόπικρη νίκη και με την χαρά του Πρωταθλητή για μόλις 39 δεύτερα.

Στην Ferrari υπάρχει σύγχυση, καθώς άργησε να καταλάβει τι έγινε και τα συναισθήματα αλλάζουν στην στιγμή, το ίδιο και στον Massa στο parc ferme. Περιορίζονται μόνο στο Κατασκευαστών με 172 πόντους κόντρα στους 151 της McLaren, μετά την 3η θέση του Raikkonen. Ήταν το πιο συναρπαστικό φινάλε στην Formula 1 με τον Τίτλο να κρίνεται στις τελευταίες στροφές, του τελευταίου γύρου, του τελευταίου αγώνα του Πρωταθλήματος.

Πάντως, υπάρχουν και τα σενάρια με τον Massa που θα μπορούσε να είναι Πρωταθλητής, στο GP Ουγγαρίας, όπου όντας 1ος εγκατέλειψε λόγω κινητήρα μόλις 3 γύρους πριν το τέλος. Φυσικά και στο περίφημο GP Σιγκαπούρης, όπου στα pit άναψε λανθασμένα το πράσινο φως για να ξεκινήσει, παρασέρνοντας την μάνικα ανεφοδιασμού που δεν πρόλαβε να βγει, κατέληξε τελευταίος και πήρε και ποινή για μη ασφαλή έξοδο, καταλήγοντας τελικά 13ος και εκτός βαθμών.