Πριν από 5 χρόνια το WRC χάρισε στους φίλους του σπορ ένα από τα εντυπωσιακότερα φινάλε στην ιστορία, με 3 οδηγούς να διεκδικούν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στον τελευταίο αγώνα της σεζόν.
Μετά το περίφημο Ράλι Ισπανίας του 2018 με την εκπληκτική μάχη μεταξύ Loeb - Ogier, κατευθυνόμασταν στην Αυστραλία για το κλείσιμο της σεζόν. Ο Ogier είχε προβάδισμα +3 πόντων στην βαθμολογία από τον Neuville και +23 από τον Tanak, πράγμα που σημαίνει πως αναλάμβανε και πάλι το δύσκολο έργο του "σκουπίσματος" ως πρωτοπόρος του Πρωταθλήματος.
Την 1η μέρα ο Ogier ολοκλήρωσε στην 7η θέση, ο Neuville έχασε πάνω από 1 λεπτό μετά από κλατάρισμα καταλήγοντας 10ος, ενώ και ο Tanak είχε την ίδια μοίρα χάνοντας πολύτιμο χρόνο τερματίζοντας 5ο για την ημέρα. Την 2η μέρα ήταν σειρά του Neuville να "σκουπίζει", όντας πιο χαμηλά στην κατάταξη και το δράμα συνεχίστηκε για τον ίδιο, καθώς χτύπησε σε ένα δέντρο και έπρεπε να επισκευάσει τον πίσω τροχό. Τελικά, κατέληξε 8ος για την ημέρα, με τον Ogier 6ο και τον Tanak 1ο.
Η τελευταία μέρα ήταν καταστροφική για Neuville και Tanak, αφού ο Βέλγος έχασε έναν τροχό μετά από σύγκρουση σε δέντρο στην 22η ειδική και ο Εσθονός έσπασε το κιβώτιο μετά από άτσαλη προσγείωση από άλμα στην 23η και προτελευταία ειδική. Τελικά, εγκατέλειψαν και οι δυο τους κάνοντας αυτόματα τον Ogier Πρωταθλητή για 6η σερί φορά (2013-2018), χωρίς καν να χρειαστεί να τερματίσει τον Αγώνα όντας επικεφαλής στην βαθμολογία. Ο Γάλλος ολοκλήρωσε το Ράλι στη 5η θέση και πανηγύρισε τον 2ο συνεχόμενο Τίτλο του με την Ford μετά τον θρίαμβο το 2017 και μάλιστα για 2η σερί φορά με την ιδιωτική ομάδα της M-Sport. Έφτασε τους 219 πόντους έναντι 201 του Neuville και 181 του Tanak. Η Toyota πήρε τον Τίτλο με 368 βαθμούς έναντι 341 της Hyundai, 324 της Ford και 237 της Citroen.