Συμπληρώθηκαν 3 χρόνια από το φινάλε της σεζόν στην βενζινοκίνητη εποχή, με τον Sebastien Ogier να πανηγυρίζει το 8ο "στέμμα" και να αποχαιρετάει με το καλύτερο τρόπο την full-time εμπλοκή του στο σπορ.
Πριν ξεκινήσει η τελική μάχη για τον Τίτλο, ο Γάλλος βρισκόταν στο +17 από τον team-mate του και έτερο διεκδικητή Evans. Στον τελευταίο αγώνα της σεζόν, το ασφάλτινο Ράλι Μόντσα στα βουνά της βόρειας Ιταλίας ο Ogier ήταν ξεκάθαρα το φαβορί για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος. Στους κατασκευαστές η Toyota είχε πολύ πιο εύκολο έργο κόντρα στην Hyundai, αφού ήθελε μια 7η θέση για να πάρει τους 5 βαθμούς μόνο που απαιτούνταν για να κλειδώσει τον Τίτλο.
Με αυτόν τον τρόπο είχαμε μια επανάληψη του φινάλε του 2020, αλλά τότε ο Ουαλός ήταν επικεφαλής της βαθμολογίας με +14 και με τις καιρικές συνθήκες να είναι πολύ δύσκολες με χιόνι και πάγο στις περισσότερες ειδικές. Το 2021 σε ένα εντελώς διαφορετικό σκηνικό με στεγνές ειδικές και στα βουνά και στην πίστα της Μόντσα, Ogier και Evans εναλλάσσονταν αρκετές φορές στην πρωτοπορία του Ράλι με τον Γάλλο τελικά να παίρνει 5 stage wins και να σημειώνει την 5η του νίκη για το 2021 και 54η συνολικά, αν και δεν υπήρχε η ανάγκη να πιέσει με το +14 υπέρ του. Παρόλα αυτά δεν έλειψε το άγχος για τον Ogier, καθώς την Κυριακή πέρασε ξυστά από ένα τσιμεντένιο chicane στην πίστα της Μόντσα με την τριβή να παράγει μια εντυπωσιακή λάμψη και λίγο έλειψε να σκάσει το λάστιχο ή ακόμα και να σπάσει ο τροχός, αλλά τελικά είχε μόνο μια μικρή φθορά στο λάστιχο και ένα μαύρισμα στην ζάντα. 230 βαθμοί για τον Ogier και 207 για τον Evans μετά και την Power Stage, Serraglio .
Έτσι, ο Ogier αποχώρησε από την full-time συμμετοχή του στο WRC ως ένας 8άκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής και 2ος στην σχετική λίστα μετά τα 9 Παγκόσμια του συμπατριώτη του, Sebastien Loeb. Σημαντική στιγμή και για τον συμπατριώτη συνοδηγό του, Julien Ingrassia, ο οποίος αποχώρισε οριστικά από το σπορ με μια φανταστική καριέρα και παρέα με τον Ogier όλα αυτά τα χρόνια. Νίκη και πρωτάθλημα για τον Ingrassia, ο ιδανικός τρόπος για το κλείσιμο των αγωνιστικών του υποχρεώσεων. Με το καλύτερο σενάριο ολοκληρώθηκε η χρονιά και για την Toyota, πανηγυρίζοντας το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών για 5η φορά (1993-1994, 1999, 2018, 2021) με την ομάδα του Jari-Matti Latvala να πετυχαίνει ένα εκπληκτικό Treble. 520 πόντοι για την Toyota και 462 για την Hyundai.
Η χρονιά του 2021 ήταν σημαντική, καθώς ήταν η τελευταία φορά που υπήρχαν αυτά τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα και τα γρηγορότερα που έχουμε δει ποτέ. Μετά από 25 χρόνια και το 1997, το WRC πέρασε στην υβριδική εποχή σαν την Formula 1 από το 2014. Επόμενη στάση λοιπόν ήταν το Ράλι Μόντε-Κάρλο 2022 στις χιονισμένες γαλλικές Άλπεις που μας χάρισε μια μάχη από τα παλιά μεταξύ Loeb - Ogier και με τελικό 1-2 με τον Loeb θριαμβευτή.
Όλη η ανασκόπηση της σεζόν του 2021 αναλυτικά εδώ.