Το 1983 ήταν αποκλειστικά η χρονιά του Φινλανδού.
Ο Stig Blomqvist που ήταν σε πολλές περιπτώσεις γρηγορότερος από τον Mikkola, είχε ειδοποιηθεί να μην επιτεθεί στον πιο αφοσιωμένο οδηγό της Audi. Παρόλο που ο Mikkola είχε 4 εγκαταλείψεις στην σεζόν, ο Φινλανδός βετεράνος ήταν ο μόνος εργοστασιακός οδηγός που είχε συμμετάσχει και στα 12 Ράλι της χρονιάς. Επειδή μόνο οι 7 καλύτεροι Αγώνες μετρούσαν στην βαθμολογία, ο Φινλανδός είχε περιθώριο να “σβήσει” την 4η θέση του στο Ράλι Μόντε-Κάρλο. Στα 41 του έτη ο άνθρωπος που ήταν ένας οδηγός της παγκόσμιας ελίτ ήδη από τις αρχές του 1970, πλέον ήταν ο γηραιότερος Πρωταθλητής του WRC.
Αν κάποιος αποτελούσε απειλή για αυτόν ήταν ο Walter Röhrl. Αλλά ο Γερμανός στην επιστροφή του στην Fiat/Lancia είχε δηλώσει πως ήθελε να αγωνιστεί μόνο σε 7 συγκεκριμένα Ράλι, σε αυτά που του ταίριαζαν καλύτερα. Επίσης, ο διευθυντής της ιταλικής ομάδας, Cesare Fiorio είχε πείσει τον Röhrl, τον ταχύτερο οδηγό στην άσφαλτο να κόψει ταχύτητα προς όφελος του Markku Alén στα Ράλι Κορσικής και Σαν Ρέμο. Ο μεγαλύτερος φόβος του Fiorio ήταν πως οι δυο σταρ του θα πίεζαν ο ένας τον άλλον. Στην πραγματικότητα, ο Röhrl δεν ενδιαφερόταν να κατακτήσει Παγκόσμιο Τίτλο πια. Η νίκη του τον Ιανουάριο στο Ράλι Μόντε-Κάρλο του ήταν αρκετή.
Πηγή: https://www.wrc.com/a/news/w25148_WRC’s50GreatestMoments:MikkolabecomesoldestWRCchampion