Με την Ευρώπη, την Αφρική, την Βόρεια και Νότια Αμερική και την Ωκεανία να έχουν ήδη "τσεκαριστεί", το μόνο που απέμενε ήταν ένα ταξίδι στην Ασία και αυτό έγινε, όταν το Πρωτάθλημα του 1996 κατευθύνθηκε στην Ινδονησία.
Με επίκεντρο την πόλη Medan λίγο πιο βόρεια από την γραμμή του Ισημερινού, το Ράλι Ινδονησίας είχε μια επιπλέον δυσκολία για τα πληρώματα, με την υγρασία να φτάνει στο 95%. Ο Juha Kankkunen παρομοίασε τις συνθήκες "σαν να οδηγείς σε φινλανδική σάουνα", ενώ μέχρι και 14 λίτρα νερού (!) την ημέρα χρειαζόταν ο καθένας για να μην αφυδατωθεί. Επίσης, υπήρχαν και οι γρήγορες αλλαγές των καιρικών συνθηκών με τους απρόβλεπτους μουσώνες να μετατρέπουν τις ειδικές σε λασπόλουτρα. Ο Colin McRae με Subaru και ο Tommi Mäkinen με Mitsubishi απομακρύνθηκαν από τους αντιπάλους τους μετά το 1ο σκέλος.
Αλλά ο Mäkinen σταμάτησε την 2η μέρα όταν χάλασε το σύστημα ψύξης του Lancer Evolution, δίνοντας πλεονέκτημα 4 λεπτών στον McRae. Παρά την μεγάλη διαφορά ο McRae τράκαρε και εγκατέλειψε την τελευταία μέρα, αφήνοντας τους Juha Kankkunen, Carlos Sainz και Piero Liatti να παλεύουν για την νίκη. Ο Kankkunen οδηγώντας Toyota Celica αντιμετώπισε τεχνικά θέματα και τερμάτισε 3ος και ο Liatti παρά την προσπάθεια δεν μπορούσε να φτάσει τον Sainz, ο οποίος πήρε την νίκη. Αυτή ήταν και η μοναδική για τον Ισπανό το 1996 πίσω από το τιμόνι του Ford Escort RS Cosworth, καθώς έφυγε από την Subaru το 1995 νιώθοντας πως δεν είχε την σωστή υποστήριξη από την ομάδα.
Πηγή: https://www.wrc.com/a/news/w25169_WRC's50GreatestMoments:IndonesiamarksfirstWRCrallyinAsia