Στο Ράλι Αργεντινής 1998 και στην 15η ειδική της Mina Clavero, ο McRae χτύπησε σε ένα βράχο και το Subaru Impreza S5 είχε πρόβλημα στον πίσω δεξιό τροχό.
Το τιμόνι έγερνε πολύ προς τα δεξιά και ολοκληρώνοντας την ειδική ο Σκωτσέζος είδε την πίσω δεξιά ρόδα να βρίσκεται σε αφύσικη θέση. Υπήρχαν ακόμα 2 ειδικές προτού φτάσει στο service park και ήξερε πως θα έχανε υπερβολικό χρόνο αν συνέχιζε έτσι. Η αρχική δουλειά που ήταν να βγει ο τροχός αποδείχτηκε δύσκολη, καθώς είχε κολλήσει στην καμάρα. Ο McRae είχε λύση σε αυτό και ξεκίνησε να προχωράει στον δρόμο σέρνοντας τον τροχό και με τα τηλεοπτικά συνεργεία να τον ακολουθούν. Ήταν μια προσπάθεια να σκάσει το λάστιχο και λίγα μέτρα μετά όντως δούλεψε. Ο Σκωτσέζος μπόρεσε να αφαιρέσει τον τροχό αλλά μετά είχε μια πιο δύσκολη δουλειά. Είχε λυγίσει ο σύνδεσμος ανάρτησης που ενώνεται με τον τροχό, για αυτό και έγερνε το τιμόνι προς τα δεξιά.
Ο McRae το σφυροκόπησε σε μια προσπάθεια να ισιώσει το σκληρό μεταλλικό κομμάτι αλλά μάταια. Σε αυτό το σημείο πολλοί πρωτοκλασάτοι οδηγοί θα τα είχαν παρατήσει και θα εγκατέλειπαν αλλά όχι ο McRae. Μαζί με τον συνοδηγό του, Nicky Grist αφαίρεσαν το προβληματικό κομμάτι και το χτύπησαν με μια τεράστια πέτρα που βρήκαν δίπλα στον δρόμο. Αυτή η προσέγγιση όσο περίεργη και αν φαίνεται λειτούργησε. Το κομμάτι ξαναμπήκε στην θέση του και μόλις μερικά λεπτά μετά το Impreza "πέταγε" στην 16η ειδική El Condor με τον McRae να κάνει τον ταχύτερο χρόνο. Το συμβάν κόστισε στον Σκωτσέζο 2,5 λεπτά ποινής για καθυστέρηση και παρόλα αυτά τερμάτισε 5ος με μόλις 1 λεπτό και 17 δεύτερα διαφορά από τον νικητή Tommi Mäkinen.
Πηγή: https://www.wrc.com/a/news/w25182_WRC's50GreatestMoments:McRaesArgentinamagic