Το 1999 ο Γάλλος απέδειξε τι ήταν ικανό να κάνει το μπροστοκίνητο Citroën Xsara Kit Car.
Αρχικά κατασκευασμένο για το γαλλικό ασφάλτινο Πρωτάθλημα, το Xsara δεν διέθετε τούρμπο αλλά ο 2λιτρος κινητήρας έφτανε τις 10.500 στροφές και ήταν το ίδιο δυνατό όσο και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του WRC. Παρόλο που δεν ήταν 4κίνητο, χάρη στο σύστημα πρόσφυσης το Xsara ήταν πολύ γρήγορο στην στεγνή άσφαλτο. Με το ελάχιστο βάρος του στα 960 κιλά το Kit Car ήταν 270 κιλά ελαφρύτερο από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του WRC, κάτι που του επέτρεπε να φρενάρει πολύ αργότερα κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο. Οι ασφάλτινες ειδικές της Ισπανίας ήταν το κατάλληλο μέρος για τον Bugalski. Παίζοντας κόντρα σε μεγάλα ονόματα Κατασκευαστών όπως αυτά των Subaru, Mitsubishi, Ford και Toyota, με το τέλος της 1ης μέρας τα Citroën έκαναν το 1-2 με τον Ισπανό Jesús Puras να είναι επικεφαλής εντός έδρας με λίγα δεύτερα διαφορά από τον Γάλλο.
Ενώ ο Ισπανός εγκατέλειψε την 2η μέρα με ηλεκτρικά προβλήματα, ο Bugalski πέρασε στην κορυφή και έχτισε διαφορά 20 δευτερολέπτων. Τελικά πήρε την νίκη με 30 δεύτερα από το Corolla του Didier Auriol. Το Xsara ταίριαζε ακόμα πιο πολύ στους νησιωτικούς δρόμους της Κορσικής με τις πολλές στροφές και 2 βδομάδες αργότερα ο Γάλλος ξαναπήρε νίκη με την γαλλική ομάδα και σε γαλλικό έδαφος, με τον Puras 2ο και την Citroën να κάνει το 1-2. Στο τέλος της σεζόν 1999 όμως τα πράγματα άλλαξαν. Το Kit Car δεν μπορούσε πλέον να κερδίσει από το 2000 και μετά εξαιτίας των υποχρεωτικών 50 κιλών επιπρόσθετου βάρους.
Πηγή: https://www.wrc.com/a/news/w25188_WRC's50GreatestMoments:Bugalski'sgiant-killingdouble