Ο Εσθονός κέρδισε για 1η φορά στον εθνικό μας Αγώνα, το Ράλι των Θεών το 2003 αλλά η νίκη δεν ήρθε χωρίς δυσκολίες.
Ο Märtin είχε αφήσει μια μισοτελειωμένη δουλειά στο Ράλι Ακρόπολις. Ένα χρόνο πριν στην έκδοση του 2002, είχε χάσει την νίκη λόγω κλαταρίσματος και έχοντας χτίσει προηγουμένως διαφορά σχεδόν 1 λεπτού από τον Colin McRae. Τα πράγματα ξεκίνησαν καλά για τον Εσθονό, καθώς τα 2 Citroën των Sébastien Loeb και McRae είχαν από νωρίς προβλήματα και ο François Duval με το άλλο Focus ολοκλήρωνε το 1-2 για την Ford μόλις στα 1,4 δεύτερα διαφορά. Φτάσαμε λοιπόν στην περίφημη ειδική 35χλμ. Ελάτεια – Ζέλι. Αλλά πριν το μισό της ειδικής ο Märtin μετά από ένα άλμα είδε το καπό του Focus να σηκώνεται και να καλύπτει σχεδόν όλο το παρμπρίζ.
Η ορατότητα δεν ήταν το μόνο πρόβλημα αλλά και η θερμοκρασία και μάλιστα όχι αυτή του κινητήρα. Το σύστημα ψύξης που έβγαζε κρύο αέρα στο cockpit είχε μπλοκαριστεί με την ζέστη να είναι ακραία. Περίπου 20 χλμ. της ειδικής απέμεναν αλλά ο Märtin και ο συνοδηγός του, Michael Park αποφάσισαν να συνεχίσουν. Με εκπληκτικό τρόπο το πλήρωμα έχασε μόλις 6 δεύτερα από τον Harri Rovanperä που πήρε το stage win. Τελικά, η συγκεκριμένη ειδική αποδείχτηκε “σπαστήρι” με τον Duval να έχει τρακάρισμα και τον Märtin να αυξάνει την διαφορά του. Οι προσπάθειες του Εσθονού τελικά ανταμείφθηκαν με την 1η νίκη της καριέρας του με διαφορά 46 δευτερολέπτων από τον Carlos Sainz.
Πηγή: https://www.wrc.com/a/news/w25196_WRC’s50GreatestMoments:Mrtin’sdramaticmaidenwin