
Το Ράλι Πολωνίας στα πρώτα χρόνια του WRC ήταν πολύ σκληρό για ομάδες και οδηγούς αλλά για όλους τους λάθος λόγους.
Συγκεκριμένα, δεν ήταν οι ειδικές διαδρομές που ανέβαζαν το επίπεδο δυσκολίας, αλλά τα αδύνατα χρονικά όρια που υπήρχαν μεταξύ κάθε ειδικής σε συνδυασμό με τις ανακριβείς πληροφορίες που είχαν οι συνοδηγοί. Αυτό είχε ως συνέπεια να δέχονται μεγάλες ποινές πάρα πολλά πληρώματα σε τέτοιο βαθμό, ώστε μόλις 3 οδηγοί το 1973 κατάφεραν να τερματίσουν μέχρι το επιτρεπόμενο χρονικό όριο.
Ο Γερμανός πήρε την νίκη με 2 ώρες και 47 λεπτά διαφορά δεχόμενος και ο ίδιος πάνω από 1,5 ώρα ποινής, με τον συμπατριώτη του, Egon Culmbacher στην 2η θέση να παίρνει πάνω από 3 ώρες ποινής οδηγώντας μια Wartburg 353. Την 3η και τελευταία θέση της κατάταξης συμπλήρωσε ο Πολωνός Maciej Stawowiak τερματίζοντας στον εντός έδρας Αγώνα με πάνω από +3,5 ώρες από την κορυφή και με σχεδόν 4 ώρες ποινής. Το Ράλι Πολωνίας ήταν το μοναδικό που κέρδισε η Fiat στην σεζόν με τους Warmbold και Jean Todt να οδηγούν ένα 124 Abarth Rally. Τελικά, η Fiat τερμάτισε 2η στο Πρωτάθλημα πίσω από την Alpine-Renault.
Πηγή: https://www.wrc.com/a/news/w25081_WRC’s50GreatestMoments:WarmbolddominatesinPoland